Mini Swap

Het sneeuwt... alweer. Echt zo'n dag om binnen te blijven. Dan... verrassing! Postbode aan de deur met een pakketje voor mij! Natuurlijk meteen aan de slag gegaan om te neuzen wat er in zat, kan ook moeilijk anders met D. die dan weer erg nieuwsgierig is. Het begin was al veelbelovend: Een lief kaartje erbij van mijn geheime swapmaatje die schreef al vaker iets voor me samen te hebben gesteld en dat het niet mee was gevallen weer iets nieuws te verzinnen... Iets dat ik heel goed begrijp. Vervolgens zijn we gaan uitpakken, altijd handig met een paar extra handen erbij. En dit is het resultaat: Mooi!!! Hier de foto's van dichtbij om een en ander te verduidelijken. Een zeer persoonlijke rolcentimeter (is dit wel een Nederlands woord?), prachtig paars en voorzien van naam. Ook een omslag voor een opschrijfboekje en een pen, altijd handig. Helemaal zelf gevilt (denk ik) en op maat gemaakt. Prachtig werk, in het echt zoveel mooier dan op de foto's. Hier een opname van de binnenkant. De wol is een prachtige mix van kleuren die me echt een lentegevoel geven. Mijn maatje geeft het advies om deze wol toe-up te breien vanwege de looplengte. Lijkt me wel wat, het is al weer even geleden dat ik sokken op die manier heb gebreid. Nog een foto van de wol, maar eigenlijk om de extraatjes er achter beter in beeld te brengen. Eierverf en moccaboontjes. Kortom, een heerlijk pakket, dat wordt genieten. Nu maar eens een mooi patroon vinden die perfect bij de wol past, ik zie er naar uit om ermee te gaan breien. Lief maatje, ontzettend bedankt!

Comments

Myrthestiek said…
Prachtig pakket weer.

Ik twijfel tussen 2 maatjes. We zullen zien als alle bollen binnengerold zijn ;-).
Monique said…
Wauw, leuk pakket!
Ik weet van wie dit afkomt, herken namelijk het labeltje aan de wol.
Super leuk zeg!
Madame Mouton said…
Dank zij Monique weet ik het nu ook!
Leuk pakket, Lizet!
Anonymous said…
wat een heerlijke persoonlijke verwennerijen!!!
veel liefs,
Nele aka MorganMagic

Popular posts from this blog

Yarn contest

A Knitter's Birthday...