Magic Ball continued

This Jitterbug is a real pleasure to knit! And thanks to yvonnep I have the perfect pattern to knit a nice looking pair of socks. One of them is finished, the second is almost at the heel.

Annemarie did put this ball together with a lot of care. In the notecard she said it is a ball with a theme... after a few coffee-related presents I guess the theme is coffee. What I've got so far: 'Sinterklaas koffie'; a bar of Latte Macchiato (great for that 'coffee with...'); an hazelnut-coffee scented candle, and a needlecase. This one is for circular needles and already in use.


Here the 2 cases I got in one weekend. They are both fabulous! I feel truly spoiled already!

Comments

Judith said…
Hoi Lizet,

Mag ik je nog een tip geven voor het 'perfectioneren' van je rondbreinaaldenetui (mooi woord voor galgje)? Als je er labeltjes opstrijkt, kun je er de maten opschrijven. Voorbeeldje van de mijne: 2,5 - 100 (naald 2,5 - 100 cm lang). Enzovoorts. Ideaal. In 1 oogopslag de goede naald te pakken.

Doeg,
Judith *bemoeizuchtig? ik?*
Annemarie said…
wat grappig dat je net ook een ander opbergtasje hebt gekregen! gelukkig voor andere naalden (-:
Myrthestiek said…
Prachtige kado's en een goede tip Judith. Die onthou ik voor als die naaldenopbergetui er nog eens van komt hier :o).
Anonymous said…
Je sok ziet er helemaal top uit. En verdorie, ben je nog sneller dan ik. Ik maak tussendoor een andere af.
Irma said…
Wat een gave naaldenhouders: zowel de rondbreinaaldenhouder als de korte sokkennaaldenhouder.
Wow that is so neat you deserve to be spoiled your a sweet person;)
Een famke said…
wat een verwennerij, wat zul je genieten!
en wat kun jij snel breien zeg!
groetjes christien
Alice said…
Hoi Judith,

Bedankt voor de tip! Die labelstrip heb ik nog ergens liggen. Jouw naaldenetui is wel in geruik, de maten staan echter nog niet op de labels vermeld. Pas als ik zeker weet dat ik alle naalden te pakken heb (gisteren weer 2 sets hervonden, hihi), ga ik goed organiseren en dan komen de maten erop te staan.

Popular posts from this blog

Mini Swap

Yarn contest

101 About 100